ویژگی های شیشه پارتیشن

  1. استحکام و مقاومت در برابر ضربه: به دلیل استفاده از شیشه لمینت و شیشه سیکوریت در ساخت شیشه‌های پارتیشن، این شیشه‌ها مقاومت بالایی در برابر ضربات ناگهانی دارند و به عنوان شیشه ضد سرقت شناخته می‌شوند.
  2. عایق صوتی و حرارتی: شیشه‌های مورد استفاده در تولید شیشه پارتیشن، عایق صوتی و حرارتی مناسبی هستند. به همین دلیل پارتیشن اداری اجرا شده نیز به عنوان عایق صوتی و حرارتی عمل می کند و در جلوگیری از هدر رفت انرژی اداره و دفتر کاری شما نقش بسزایی دارد.
  3. مقاومت و مانع در برابر گرد و غبار و رطوبت: شیشه های پارتیشن به دلیل یکپارچه بودن مانع از نفوذ گرد و غبار به فضای داخلی می‌شوند. همچنین به دلیل ساختار شیشه‌ای و پلاستیکی در برابر نفوذ آب و رطوبت ایمن هستند.
  4. ضخامت مختلف: شیشه پارتیشن در ضخامت های مختلف از قبیل ۱۰ میلیمتر، ۱۲ میلیمتر، ۱۶ میلیمتر، ۱۸ میلیمتر، ۲۰ میلیمتر و … بنا به نیاز مصرف کننده تولید و نصب می‌شود. البته باید توجه داشت که شیشه پارتیشن های تک جداره، دوجداره و چند جداره ضخامت های متفاوتی دارند و برای مصارف مختلف در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. شیشه‌های مات و شفاف: شیشه‌های مورد استفاده در تولید پارتیشن اداری در انواع مختلف مات و شفاف ارائه می‌گردند که بنا به درخواست مشتری می‌توان از هر یک استفاده کرد. عموما شیشه های نوع مات برای حفظ حریم خصوصی، دفتر کار مدیر و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  6. نصب سریع و آسان و هزینه بسیار پایین: استفاده از شیشه پارتیشن برای پارتیشن بندی ادارات و دفاتر بسیار کم هزینه‌تر از سایر روش‌های پارتیشن‌بندی است. علاوه بر قیمت و هزینه، نصب و جابجایی آسان در صورت وم از ویژگی‌های بارز این شیشه هاست.

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : شیشه ,پارتیشن ,استفاده ,میلیمتر، ,مورد ,دلیل ,شیشه پارتیشن ,مورد استفاده ,عایق صوتی ,استفاده قرار ,پارتیشن اداری
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مجله صنايع دستي سایت سیف فرغانی برتتا معرفی محصولات اینترنتی فرکتال ترنج گفتگوهای درون به روایت قلم تک آموزش کسب و کار Michelle دکوراسیون منزل منتخب مقالات مدیریت و بازاریابی